on air v3

Άννα Βίσση: Ήθελα μετά τη Σοφία να έκανα κι άλλο μωρό, το έχω μετανιώσει

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Typography

Παρούσα σε φιλανθρωπική εκδήλωση ήταν το βράδυ της Τετάρτης η Άννα Βίσση, όπου διασκέδασε τους καλεσμένους με τις επιτυχίες της.

Η κορυφαία ερμηνεύτρια μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες. «Το μυστικό της επιτυχίας μου είναι ότι έγινα μητέρα νωρίς στη ζωή μου. Να σας πω και κάτι πάνω σε αυτό; Θα ήθελα πάρα πολύ τότε, αφού γέννησα τη Σοφία, να μπορούσα να της δώσω ένα αδελφάκι. Ακούγεται μελό, το ξέρω, αλλά το έχω μετανιώσει. Θα ήθελα… Τώρα, ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω πια»», δήλωσε η Άννα Βίσση.

«Αφιερώνω τα τραγούδια στα εγγόνια μου, γιατί ευτυχώς… τους αρέσω. Αυτά είναι γεννημένα στην Αμερική και μέσα στη ραπ, οπότε όταν τους αρέσει κάτι δικό μου, χαίρομαι», παραδέχεται χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.

«Υπάρχει ακόμα το άγχος μετά από όλα αυτά τα χρόνια, ωραίο άγχος. Μου αρέσει να μην ξέρω τι κόσμο έχω από κάτω και να τους κερδίζω», απαντά η Άννα Βίσση.