on air v3

Λάρισα: Σε κλίμα οδύνης το τελευταίο «αντίο» στην 52χρονη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Typography

Σε κλίμα οδύνης τελέστηκε, σήμερα Τετάρτη (14/5), η κηδεία της 52χρονης Λουίζας, στον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Λαζάρου στο Νέο Κοιμητήριο Λάρισας. Ο παπά Λάμπρος, πατέρας της δολοφονημένης

γυναίκας από τον ίδιο της τον γιο, αναρωτιέται γιατί συνέβη αυτό.

Ο ίδιος ανέφερε ότι θέλει να τον δει και να τον ρωτήσει γιατί προχώρησε σε αυτή την πράξη.

Παράλληλα, σημείωσε ότι οι δύο τους είχαν καβγάδες για τα οικονομικά, αλλά και το γεγονός πως ο 21χρονος δεν έβρισκε κάποια σταθερή δουλειά.

«Πήγαινε κι έφευγε από παντού, δεν μπορούσε συνέχεια η μάνα. Ηταν παιδί χωρισμένων γονιών τι να πούμε. Ο πατέρας του δεν έδειχνε ενδιαφέρον, η μάνα πόσο να αντέξει κι αυτή…», ανέφερε σε δηλώσεις του προς τα μέσα.

ΠΗΓΗ: LARISSANET

ΠΗΓΗ: LARISSANET
ΠΗΓΗ: LARISSANET