Ποδαρικό έκανε σήμερα ο Σεπτέμβρης και οι περισσότεροι αποχαιρετούν το καλοκαίρι, επιστρέφοντας στις επαγγελματικές υποχρεώσεις και την καθημερινότητα. Έτσι και η Μάρα Ζαχαρέα που δεν αποτελεί εξαίρεση!
Η Μάρα Ζαχαρέα με μπικίνι λέει αντίο στο καλοκαίρι
Typography
- Font Size
- Default
- Reading Mode