Εξιτήριο πήρε η Σία Κοσιώνη από το νοσοκομείο, έπειτα από δύο εβδομάδες νοσηλείας. Η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ πέρασε μία σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της καθώς
ταλαιπωρήθηκε με πνευμονία. Νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης 5/2, ο σύζυγός της Κώστας Μπακογιάννης έκανε γνωστό πως η δημοσιογράφος αναρρώνει πλέον στο σπίτι της. Σε […]
Διαβάστε το αρχικό δημοσίευμα Εξιτήριο πήρε η Σία Κοσιώνη – Η φωτογραφία μέσα από τη ΜΕΘ και η ανάρτηση του Κώστα Μπακογιάννη στο InStyle.