Μια διαφορετική μορφή αντιπολίτευσης ανέδειξε το χθεσινό DIRECT του Στέφανου Κασσελάκη, με καλεσμένο τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη.Και συνεχίζει:
«Σε μια ζωντανή, δημόσια και αδιαμεσολάβητη συζήτηση, ο πρόεδρος των ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ έδωσε τον λόγο στους πολίτες, αφήνοντας την πραγματικότητα να μιλήσει χωρίς φίλτρα, χωρίς κομματική σκηνοθεσία και χωρίς την ασφάλεια των προκάτ τηλεοπτικών αντιπαραθέσεων.
Η συζήτηση διεξήχθη σε κλίμα πολιτικού πολιτισμού, χωρίς κραυγές και χωρίς προσωπικές επιθέσεις. Ακριβώς γι’ αυτό ανέδειξε με ακόμη μεγαλύτερη καθαρότητα την απόσταση ανάμεσα στο κυβερνητικό αφήγημα περί «βελτίωσης» του ΕΣΥ και στην καθημερινότητα που βιώνουν χιλιάδες ασθενείς, γιατροί, νοσηλευτές και οικογένειες.
Γιατί όσο κι αν η κυβέρνηση επιχειρεί να παρουσιάσει μια εικόνα κανονικότητας, το ΕΣΥ της Νέας Δημοκρατίας εξακολουθεί να μετρά ράντζα στους διαδρόμους, εξαντλημένους υγειονομικούς, ελλείψεις σε προσωπικό, ταλαιπωρία στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, αγωνία για τους χρόνια πάσχοντες και ανασφάλεια για τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη το δημόσιο σύστημα υγείας.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο υπουργός Υγείας αναγνώρισε ότι το «φακελάκι» εξακολουθεί να αποτελεί υπαρκτό πρόβλημα, παραδέχθηκε την έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού ως μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του συστήματος, ενώ αναφέρθηκε και στην προκήρυξη 1.131 μόνιμων θέσεων γιατρών.
Από την πλευρά του, ο Στέφανος Κασσελάκης υπογράμμισε την ανάγκη ουσιαστικής ενίσχυσης των αποδοχών των γιατρών και του υγειονομικού προσωπικού, ώστε το δημόσιο σύστημα υγείας να μπορεί να κρατήσει τους ανθρώπους του και να υπηρετήσει πραγματικά τον πολίτη.
Σημαντικό. επίσης, είναι ότι ο πρόεδρος των ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ είναι ο μόνος ο οποίος τόλμησε να θέσει εαυτόν στη διάθεση των πολιτών, ώστε να έχουν βήμα απέναντι σε έναν υπουργό και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης .
- Το χθεσινό DIRECT απέδειξε ότι η αντιπολίτευση μπορεί να είναι ταυτόχρονα μαχητική και πολιτισμένη. Ότι η εξουσία δεν ελέγχεται μόνο με ανακοινώσεις, τηλεοπτικά παράθυρα και κομματικούς μονολόγους, αλλά και με ανοιχτό διάλογο, με στοιχεία, με ερωτήσεις και κυρίως με τη συμμετοχή των ίδιων των πολιτών.
- Απέδειξε επίσης ότι κάθε κυβερνητικό αφήγημα δοκιμάζεται όταν έρχεται αντιμέτωπο με την αδιαμεσολάβητη εμπειρία της κοινωνίας. Και χθες, η εμπειρία αυτή ήταν καθαρή: για πολλούς πολίτες, το ΕΣΥ δεν είναι «παράδεισος». Είναι ένας καθημερινός αγώνας αξιοπρέπειας, πρόσβασης και επιβίωσης.
- Οι ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ θα αναγνωρίζουν κάθε θετικό βήμα, από όπου κι αν προέρχεται. Αλλά δεν θα σιωπούν μπροστά στις παθογένειες που ταλαιπωρούν τη δημόσια υγεία, την καθημερινότητα και την αξιοπρέπεια των πολιτών.
- Για εμάς, η υγεία δεν έχει κομματικό χρώμα. Δεν είναι ούτε γαλάζια, ούτε πράσινη, ούτε κόκκινη. Είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Και η Πολιτεία έχει καθήκον να το προστατεύει με σοβαρότητα, ευθύνη και σχέδιο.
- Όταν ο διάλογος γίνεται χωρίς φωνές, χωρίς ύβρεις και χωρίς υπεκφυγές, τότε η αλήθεια δεν κρύβεται. Ακούγεται δυνατότερα.
- Το DIRECT έδειξε τον δρόμο μιας νέας πολιτικής εποχής: με λιγότερη τοξικότητα, περισσότερη λογοδοσία και τους πολίτες στο επίκεντρο.
- Αυτό που κατάφερε ο ήρεμος και πολιτισμένος διάλογος των δύο πολιτικών και ο καθόλου εμπαθής τρόπος του Στεφάνου Κασσελάκη ήταν να αναδειχθούν , όχι από τον ίδιο, όπως ίσως, θα περίμεναν πολλοί μέλη, φίλοι και …εχθροί των ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ , αλλά να ακουστούν από τους πολίτες -χωρίς φίλτρα- οι τεράστιες ευθύνες μιας Κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Σε ένα ΕΣΥ, που μετρά ακόμη ράντσα στους διαδρόμους , αδιαχώρητα στις ΜΕΘ, κακοπληρωμένους και εξοντωμένους γιατρούς και νοσηλευτές, αυξήσεις έως και 95% σε φάρμακα πρώτης γραμμής, υποχωρήσεις στους εκβιασμούς των φαρμακευτικών εταιρειών, κλειστές ή ετοιμόρροπες δομές για χρονίως πάσχοντες και άπορους γέροντες», καταλήγει η ανακοίνωση.