Φόβος και τρόμος έχουν γίνει οι συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι.Όπως αποκάλυψαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου έφηβοι και γονείς που ζουν στην περιοχή, τα
μέλη των συμμοριών δίνουν ραντεβού, μέσω των social media, για να λύσουν τις διαφορές τους. Είναι οπλισμένοι με μαχαίρια και δεν διστάζουν να επιτεθούν σε παιδιά, αλλά και σε ενήλικες.
Η κυρία Σίσσυ Αγιαννίδου, η οποία ζει και εργάζεται στο Περιστέρι μίλησε στον ΑΝΤ1 για την προσωπική της εμπειρία με θύμα το ίδιο της το παιδί.
«Διατηρώ κατάστημα σε κεντρικό σημείο στο Περιστέρι και βλέπω την κατάσταση. Συνήθως οι συμπλοκές των συμμοριών γίνονται στον παράλληλο δρόμο από το κατάστημά μου. Είναι καθημερινό το πρόβλημα. Μιλάμε για νέα ανήλικα παιδιά».
Στη συνέχεια μίλησε για την περιπέτεια που βίωσε το παιδί της: «Του έβγαλαν μαχαίρι μέρα μεσημέρι μέσα σε λεωφορείο για να του κλέψουν το κινητό. Του είπαν να μην πάει στην αστυνομία γιατί θα τον σφάξουν. Παρόλο που φοβόμουν κι εγώ, πήγαμε στην Αστυνομία. Ο αξιωματικός υπηρεσίας μάς είπε ότι είναι ένα συχνό φαινόμενο. Έχουν γίνει χειρότερα τα πράγματα».
Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας κάθε μήνα συλλαμβάνονται 500 ανήλικοι για διάφορα αδικήματα.