Ο Μελέτης Ηλίας ήταν καλεσμένος στην εκπομπή “Στούντιο 4” το απόγευμα της Παρασκευής. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε μεταξύ άλλων για την πορεία του στο θέατρο. Όπως ανέφερε δεν θεωρεί ότι ανήκει στους
ηθοποιούς που μπορούν από μόνοι τους να γεμίσουν μια θεατρική αίθουσα, ενώ δεν έκρυψε τον θαυμασμό του για τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο. «Έχω παίξει σε παραστάσεις […]
Διαβάστε το αρχικό δημοσίευμα Μελέτης Ηλίας: «Δεν είμαι από τους ηθοποιούς που γεμίζουν μόνοι τους ένα θέατρο» στο InStyle.